Kennismaking stage Betheljada - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jurma Maring - WaarBenJij.nu Kennismaking stage Betheljada - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jurma Maring - WaarBenJij.nu

Kennismaking stage Betheljada

Blijf op de hoogte en volg Jurma

05 September 2015 | Suriname, Paramaribo

Vanochtend werd ik om half 9 gewekt door Romilda. Samen met haar ga ik stage lopen bij Betheljada. We moesten er om 11 uur zijn. We dachten we nemen mooi de tijd omdat we sowieso nog 3 kwartier moesten fietsen en we hoogstwaarschijnlijk toch wel gingen verdwalen. Daar zaten we dan ... op de fiets richting stage. Nog geen twee straten verder kwam het met bak-ken uit de lucht. En jahoor, hopsakee, zo weer rechtsomkeert met hoge snelheid terug naar ons huis. Doorweekt en wel. Heel erg leuk, 2 keer douchen op een ochtend.... Gelijk maar een taxi gebeld. Die doodleuk 3 kwartier later aankwam zetten en waardoor wij dus een half uur later aankwamen op stage. Maar no spang, ze hadden niks door.

We kregen een rondleiding door het hele gebouw. Mijn eerste indruk was anders maar zeker leuk. Wel word het wennen, alles is zooo anders hier. Maar mijn gevoel is goed over Betheljada, we gaan het vast en zeker naar ons zin hebben hier. Wat ook een groot verschil is dat we gewoon met de kinderen op de foto mogen en vervolgens ook gewoon online mogen zetten. Super leuk! De kinderen zijn erg leuk en schattig.

Maandag begin ik met mijn stage. Let's go!

  • 05 September 2015 - 14:06

    Willemien :

    Hai Jurma, volg jouw smeuiige verhalen op de voet. Begrijp dat het leven daar vol verrassingen zit, dat maakt het wel spannend. Heel veel succes.
    Groetjes Willemien

  • 06 September 2015 - 11:43

    Carla En Patrick:

    Hoi Jurma,
    Wij hebben met veel plezier je eerste stappen in Suriname gelezen.
    Het beloofd een behoorlijk avontuur te worden en we gaan zeker volgen hoe het je als "Bakra" zal vergaan in de komende maanden.

    Veel plezier!

    Carla, Patrick, Job en Boaz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jurma

Hey hoi! Op dit blog kan je mij volgen als ik op reis ben!

Actief sinds 21 Maart 2015
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 8881

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 28 December 2015

Mijn stage in Suriname

Landen bezocht: